Nutella-varmchoklad

Hejsan!
Idag passade vi på att värma oss med en kopp av denna goda varma chokladen. Enda fördelen med ruskväder är att det är så gott att komma in igen, haha.
 
 
 
3 dl mjölk
2 stora matskedar nutella (smaka av om du behöver mer eller mindre, är ju en smaksak hur mkt smak man föredrar)
 
Värm tills nutellan smält och den är lagom varm.
Häll upp och toppa med vispad grädde och ev mini marshmallows...
 
Unna dig en kopp // kram A-L
 
#1 - - Elin:

men MUMS!

#2 - - Mamma Mindy:

Vilken söt kanna :)

Svar: Greengate ;)
AnnaLena & AnneLie

#3 - - ninaylva:

GUD va gott det ser ut o va!

#4 - - Luucy:

mums vad gott :D

#5 - - Petra:

åh vad gott

#6 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Måste testas :)

#7 - - a:

Men lägg av va gott!

#8 - - a:

Men lägg av va gott!

#9 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Mumsigt värre, väldigt fint också! :)

#10 - - fröken A:

Wow! Vad gott det låter!!

#11 - - Ella:

Wow det där måste jag prova! Ser fantastiskt ut!

#12 - - Jenny:

Tack för påminnelsen :) Snart dags för lite varm choklad här med, barndomsminnen om nått är det efter en dag i pulkabacken var det alltid varm choklad och rostemacka :)

#13 - - JUNITJEJ:

Åh, så gott! Får jag låna bilden och receptet och publicera på min blogg? Givetvis länkar jag till dig!

Svar: Hej! Det går bra att låna bilden om du länkar/ Trevlig helg!
AnnaLena & AnneLie

#14 - - Anonym:

Tror jag dör lite... *dräggel*

#15 - - Anonym:

Tror jag dör lite... *dräggel*

#16 - - Annster:

Så gott :)

#17 - - Robex Lundgren:

mums

#18 - - rememberthiis.blogg.se:

Oh va gott :D

#19 - - Peasyeasy:

Ojojoj vad gott det låter! :)

#20 - - Carro:

Mums!

#21 - - Klara:

Så gott!!

#22 - - Thea:

Vilken lyx!

#23 - - livet med Asperger och kronisk smärta:

gott

#24 - - Annika :

Men så gott, Nutella alltså!!

#25 - - Sandra (blivande frisör):

men åååå va gott!!

#26 - - Anna:

Låter gott, får ta och prova de!!!