Klappar


Hej igen!
Jag har inte glömt er bara spenderat några dagar på sjukhus... Men är hemma igen och mer baksugen än någonsin, ha ha
Tänkte visa vad jag gav syrran i julklapp och inte helt oväntat var det en del bakprylar...
Hon fick en kaksprits så hon kan baka kakor på löpande band, ser fram emot detta! Även denna lite roligare bakformen som kan vara läcker att göra ex pannacotta, chokladpudding eller någon mjuk kaka...
 

Kakstämpel att tex skriva små uppmuntrande ord till sina kollegor på goda kakor, tips
 
Alla grejerna är köpta på Bagaren o Kocken.
 
I morgon ska jag försöka baka lite om jag orkar, har hunnit fundera på många roliga bakverk när jag legat sjuk...
Ha det gott och ta hand om er! Kram Anna-lena
#1 - - Paoo:

Krya på dig!

Svar: Tack!
AnnaLena & AnneLie

#2 - - Birgitta:

Det lät inte bra :( Hoppas det inte var något allvarligt. Krya på dig

Svar: Tack, snälla! Inget allvarligt... Gott nytt år!
AnnaLena & AnneLie