Havredrömmar med choklad/hallon fudge


Hej på er!
Gillar ni också mjölk och småkakor? Inte dumt alls om ni frågar mig...
Här kommer en havredröm smaksatt med nya Marabou chokladen hallon/chokladfudge, mums
 
Du behöver:
2oo g smör
2 dl socker
2 dl havregryn
4 dl vetemjöl
0,5 tsk hjorthornssalt
(100 g hackad choklad, choklad/hallon fudge)
 
Vispa smör och socker krämigt.
Tillsätt vetemjöl, havregryn samt hjorthornssalt.
Häll i den grovt hackade chokladen.
Rulla valnötsstora bollar och lägg på en plåt.
Grädda kakorna i 150 grader ca 20 minuter.
 

Nu ska jag packa ner Lilleman i vagnen och gå en runda... Har fått låna honom lite, lycka!
/ A-L
#1 - - Emma:

vad sugen jag blev nu! så gott :)

#2 - - Camilla Cecilia:

Nam! Ser super godt ut ! :D
Har forresten konkurranse på bloggen min nå, innlegget ligger øverst om du er interessert :)
Ha en fortsatt fin søndag <3

#3 - - Anonym:

De ser ju helt otroliga ut :-D

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

De ser ju helt otroliga ut :-D äter mina kakor med kaffe ^^

#5 - - Pia:

De låter ju helt himmelska!! :) Måste provas!

#6 - - Inez:

Vad fikasugen jag blev nu! :D