Bloggen fyller 3 år!

 
Hej på er!
I dag fyller bloggen 3 år och det tänkte vi fira men en liten "tävling". Man kan vinna detta tjusiga förklädet från Leilas General Store...
 
För att vara med och tävla vill vi att ni svara på följande fråga:
 
VAD BAKAR NI HELST?
 
(Tävlingen håller på en vecka, avslutas 25/5)
 
Tack för att ni tittar in här, utan er ingen blogg... Ni vet väl att vi även finns på Insta? Systrarnas_drommar heter vi där...
 
Kram Anna-Lena o Annelie
 
 
 
 
19 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Förkläde från Leilas General Store, Tävling
#1 - - Andreas:

Bakar helst pajer av olika slag, årets första rabarberpaj ser jag speciellt fram emot varje år!

#2 - - Andreas:

Bakar helst pajer av olika slag, årets första rabarberpaj ser jag speciellt fram emot varje år!

#3 - - Mervi:

Till fester bakar jag matpajer till vardags bakar jag ofta surdegsbröd och till fika och kalas bakar min sin världens godaste kladdkaka👌😍

#4 - - Josefin :

Det godaste som finns är pecanpaj! Att den tar sin tid att göra får en att njuta lite extra när man väl äter den. Annars att baka efter säsong, nu bakar jag bara på rabarber för extra sommarkänsla 😁

#5 - - Josefin :

Det godaste som finns är pecanpaj! Att den tar sin tid att göra får en att njuta lite extra när man väl äter den. Annars att baka efter säsong, nu bakar jag bara på rabarber för extra sommarkänsla 😁

#6 - - Lotta:

Jag gör helst både kladdkakor och småkakor!

#7 - - Lotta:

Hade för brått att klicka, GRATTIS till bloggen!

#8 - - Therese :

Småkakor. På en liten stund har man slängt ihop en hel drös sorter av varierat slag ☺

#9 - - Birgitta:

Bakar alltför sällan nu mera. Oftast blir det bullar :)

#10 - - Olivia:

När jag får en stund över till att baka så bakar jag allra helst goda cupcakes! :)

#11 - - Anna:

Jag bakar gärna frallor på helgerna till familjens frukost, mysigt att sitta tillsammans allihop och äta en lång frukost.

#12 - - Anna:

Jag bakar gärna frallor på helgerna till familjens frukost, mysigt att sitta tillsammans allihop och äta en lång frukost.

#13 - - Matilda:

När jag väl bakar vill jag göra något som ger mig en liten utmaning, gärna något svårare moment och med olika smakkombinationer. Oftast blir det då tårtor av olika slag, roligt att både baka och bjuda på :)

#14 - - Anonym:

Det bästa som finns att baka är heltklart olika efterrätter, helst med många moment. T ex mousser, choklasdondant, pannacotta. Bullar kniper helt klart en andra plats!
Grattis förresten! 😊

#15 - - Erica:

Det bästa som finns att baka är heltklart olika efterrätter, helst med många moment. T ex mousser, choklasdondant, pannacotta. Bullar kniper helt klart en andra plats!
Grattis förresten! 😊

#16 - - Erica:

Det bästa som finns att baka är heltklart olika efterrätter, helst med många moment. T ex mousser, choklasdondant, pannacotta. Bullar kniper helt klart en andra plats!
Grattis förresten! 😊

#17 - - Louise:

Grattis till bloggen :)

#18 - - Anne:

Kanelbullar! Finns inget godare än färska kanelbullar. :)

#19 - - Marie:

Jag bakar gärna långpannekakor.Det går att variera i det oändliga, från enkla rutor, pajbitar till avancerade skapelser, och dessutom blir det många😊 Tack för alla underbara recept som ni delar med er av😊