Tips o Trix


Hallå!
Visst kan det bli lite kladdigt när man ska fylla tex syltgrottor med sked. Man får lite för mycket ibland och det hamnar inte alltid i hålet, känner ni igen det?
Detta brukar jag "lösa" med att fylla på sylten i en spritspåse och spritsa ner det där jag vill ha det...
Det får bli dagens tips, tänk bara på att tyllen inte har för litet hål så bären kan komma igenom.
 
Idag åkte jag till kyrkan för att ta lite provbilder. Alltid bra att göra då det är lite trixigt att fota i kyrkor...
Blev dock förvånad när dörren var låst... trodde kyrkan alltid var öppen dagtid.
Får vara ute i god tid på lördag så det blir nog bra ändå...
 
Nu ska jag fixa lite mat till familjen och sedan ska jag göra några macarones. Fick en liten ide som jag måste testa...
Vi hörs snart igen! Kram A-L